Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΣΤΟ ΣΠΤΙ... Ε ΚΑΙ ?

Μερικές φορές τα πράγματα στη ζωή μας δεν έρχονται όπως τα φανταζόμαστε... Κι εκεί που νομίζεις ότι τα έχεις όλα δρομολογήσει με τρόπο που θέλεις εσύ και έχεις προγραμματίσεις τη ζωή σου μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, έρχονται τα πάνω κάτω  και ανατρέπονται όλα...
Αφού όμως έχει περάσει ένα αρκετά μεγάλο διάστημα έχω φτάσει στο σημείο να λέω πόσο ευγνώμων είμαι για αυτά που έχω την υγεία μου, τα παιδιά μου, τους κοντινούς μου συγγενείς  και τους φίλους μου που με αγαπούν και μου στάθηκαν σε δύσκολες  στιγμές.
Μέσα από τα δύσκολα αναθεώρησα πολλά πράγματα έτσι τώρα χαίρομαι τις στιγμές με τον εαυτό μου, χαίρομαι και το κάθε λεπτό απολαμβάνοντας τις μικρές χαρές. Σάββατο λοιπόν στο σπίτι ε. και ? ένα ποτηράκι κρασί, κεράκια και μουσικούλα που σου αρέσει και την έκανες την ατμόσφαιρα...
Γι αυτό ζούμε την κάθε στιγμή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Στην υγειά μας λοιπόν....με δύναμη ψυχής και αισιοδοξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου